بیش از 10 سال به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. مکس بیز یک آژانس مشاوره ارزش محور است.

گالری

اطلاعات تماس

051-12345678

ایران، خراسان رضوی

maxbizz@mail.com

دیافراگم

از متخصصان بپرسید دیافراگم های لاستیکی چیست؟

دیافراگم های لاستیکی

یک راه حل آب بندی ساده و در عین حال موثر برای پمپ ها، شیرها و بسیاری از دستگاه های کنترلی دیگر در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی ارائه می دهند. راه حل های امگا سال ها تجربه در طراحی، توسعه و ساخت دیافراگم های لاستیکی با کیفیت بالا و دیافراگم های قالب گیری سفارشی دارد. در آخرین مقاله ما از کارشناسان بپرسید، مدیر عامل شرکت امگا ، عملکردها، کاربردها و مزایای دیافراگم های لاستیکی را توضیح می دهد. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

هر آنچه که در مورد دیافراگم های لاستیکی لازم بود بدانید
اگر تا به حال به این فکر کرده اید که دیافراگم لاستیکی چیست و کجا استفاده می شود، خوش شانس هستید. بیایید با مدیر عامل بسیار با تجربه و آگاه خود، مجید صابری، صحبت کنیم تا درباره این مهر و موم های مفید بیشتر بدانیم.

سلام مهندس صابری میشه توضیح بدی اول از همه دیافراگم لاستیکی چیه؟
دیافراگم لاستیکی یک غشای انعطاف پذیر است که معمولاً دایره ای شکل است و در اطراف لبه ها محکم می شود. وظیفه اصلی دیافراگم این است که به عنوان مهر و موم بین دو اتاق عمل کند. دیافراگم های لاستیکی در اشکال و اندازه های بسیار متنوع و همچنین پیکربندی دیافراگم قالب گیری سفارشی وجود دارند. به عنوان مثال، ما می‌توانیم دیافراگم‌های لاستیکی متصل به PTFE را برای استفاده با مواد شیمیایی تهاجمی، دیافراگم‌های لاستیکی تقویت‌شده با پارچه برای دوام بیشتر، یا دیافراگم‌های لاستیکی با دیواره نازک با تحمل بالا ارائه دهیم.

دیافراگم های لاستیکی چگونه کار می کنند؟
اختلاف فشار باعث می شود که یک دیافراگم لاستیکی به سمت بالا به داخل یک محفظه یا پایین به محفظه دیگر حرکت کند و درجه ای از حرکت را بین یک قسمت ثابت و یک قسمت متحرک امکان پذیر می کند. دیافراگم های لاستیکی به دلیل نفوذپذیری کم خود در برابر سیالات و گازها، جداسازی رسانه ها را در دو طرف دیافراگم حفظ می کنند. آنها همچنین از اختلاف فشار ثابت بین رسانه ها اطمینان می دهند و می توانند عملکرد واشر را در فلنج یک ابزار فراهم کنند.

معمولاً از دیافراگم های لاستیکی در کجا استفاده می شود؟
دیافراگم های لاستیکی به دلیل تطبیق پذیری آنها در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی یافت می شوند. اینها از پمپ ها گرفته تا دستگاه های کنترلی، رگولاتورها، مترها و بسیاری از دستگاه های تخصصی دیگر را شامل می شود. ما از نزدیک با مشتریان خود برای توسعه دیافراگم های قالب گیری سفارشی برای چالش های کاربردی خاص کار می کنیم. چه دیافراگم لاستیکی برای دوز شیمیایی یا دستگاه تنفسی باشد، ما می توانیم راه حل ایده آل را ارائه دهیم.

مزایای اصلی دیافراگم های لاستیکی چیست؟
دیافراگم های لاستیکی یک راه حل آب بندی ساده، بادوام و همه کاره ارائه می دهند. همه دیافراگم های لاستیکی و دیافراگم های قالب گیری سفارشی ما با بالاترین مشخصات تولید می شوند. محصولات دیافراگم لاستیکی ما نه تنها انعطاف‌پذیری عالی، خدمات طولانی، مقاومت در برابر دما و مواد شیمیایی و کاهش نفوذپذیری را ارائه می‌دهند، بلکه تحت آزمایش‌های دقیق داخلی نیز قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای دقیق ما را برآورده می‌کنند.

نویسنده

گروه صنعتی امگا

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *